انواع لایت باکس های تبلیغاتی

انواع لایت باکس

لایت باکس‌های تبلیغاتی مدرن‌ترین و رایج‌ترین نوع تابلوهای تبلیغاتی هستند که غالباً از آلومینیوم، چوب یا پلکسی ساخته شده و یک رویه فلکسی یا پلکسی گلاس دارند. این تابلوها در ضخامت‌ها و ابعاد مختلف ساخته می‌شوند و قابلیت سفارشی‌سازی دارند. نورپردازی بر روی لایت باکس‌های تبلیغاتی از قسمت پشت انجام می‌شود؛ به همین دلیل جلوه فوق‌العاده زیبا و جذابی دارند. لایت باکس‌ها در مکان‌های مختلفی مانند فروشگاه‌ها، مراکز تجاری، نمایشگاه‌ها و محیط‌های شهری برای تبلیغات محصولات و خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع لایت باکس تبلیغاتی

تنوع این نوع از تابلوی تبلیغاتی بسیار بالاست و هر کسی می‌تواند با توجه به نوع کسب‌وکار، بودجه و طرح دلخواه خود، این تابلوها را سفارش دهد. هر لایت‌باکس ویژگی‌ها و مزایای منحصر‌به‌فردی دارد که در ادامه به تفصیل به آن‌ها می‌پردازیم. با آگاهی از این ویژگی‌ها و کاربردها، می‌توانید بهترین انتخاب را برای لایت‌باکس خود داشته باشید.

لایت باکس کریستال

لایت باکس کریستالی

لایت باکس‌های کریستالی، با بهره‌گیری از دو لایه پلکسی‌گلاس شفاف و چاپ بک‌لایت میان آن‌ها، ظاهری مدرن و نورپردازی‌ای خیره‌کننده را به نمایش می‌گذارند. این لایت‌باکس‌ها، که عمدتاً از لامپ‌های SMD برای نورپردازی بین طلق و زیر چاپ استفاده می‌کنند، به دلیل قابلیت تعویض آسان چاپ، گزینه‌ای ایدئال برای تبلیغات پویا محسوب می‌شوند. بدون نیاز به تخصص خاص، می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان، طرح جدیدی را جایگزین طرح قبلی نمایید. این محصول در دو مدل ایستاده و آویز طراحی شده و برای استفاده در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نمایشگاه‌ها، رستوران‌ها و… بسیار مناسب است.

لایت باکس اسنپ فریم

لایت باکس اسنپ فریم با قاب های فوق العاده باریک و ظرفی ساخته می شود. این لایت باکس ها وزن بسیار کم و البته مقاومت بسیار زیادی دارند و می توانند برای مدت های طولانی مورد استفاده قرار بگیرند. عموماً برای ساخت این نوع از لایت باکس ها از آلومینیوم استفاده می شود که استحکام و مقاومت آن را زیاد می کند. قسمت پشتی تابلو از MDF یا پی وی سی است.

یکی از مهم ترین مزایای لایت باکس های اسنپ فریم قابلیت باز و بسته شدن آسان و بدون دردسر آن است. با استفاده از این قابلیت شما می توانید در هر زمانی که خواستید، طرح روی تابلو را تعویض نمایید. چاپ بک لایت روش نورپردازی لایت باکس های اسنپ فریم است که نور را به صورت یکنواخت در سرتاسر تابلو پخش کرده و کیفیت چاپ تصاویر را افزایش می دهد. از این نوع لایت باکس در فروشگاه ها، دفاتر کار، شرکت ها، ادارات و… استفاده می شود.

لایت باکس مگنتی

لایت باکس تبلیغاتی مگنتی

لایت باکس‌های مگنتی یا تابلوهای روشن مگنتی، نسل جدیدی از تابلوهای تبلیغاتی هستند که به دلیل استفاده از آهنربا در ساختار خود، نصب بسیار آسان و سریعی دارند. این تابلوها اغلب با ضخامت 2 سانتی‌متر و از جنس آلومینیوم ساخته می‌شوند و پشت آن‌ها با پلاکسی گلاس یا فیبر پوشیده می‌شود.

روشنایی یکنواخت و چشم‌نواز این تابلوها توسط لامپ‌های SMD تامین می‌شود. این لامپ‌ها علاوه بر مصرف انرژی کم، طول عمر بالایی نیز دارند و جلوه مدرنی به تابلو می‌بخشند. محتوای تبلیغاتی این تابلوها معمولاً به صورت چاپ بک‌لیت با کیفیت بالا تهیه شده و به راحتی درون قاب قرار می‌گیرد.

لایت باکس‌های مگنتی به دلیل نصب آسان، دوام بالا، قابلیت تعویض آسان پوستر، و طراحی مدرن و مینیمال، انتخابی ایده‌آل برای استفاده در محیط‌های کاری، فروشگاه‌ها، و نمایشگاه‌ها هستند.

قیمت لایت باکس چنده؟ همین حالا بروزترین قیمت‌ها را با تخفیف مدت دار ببینید.

لایت باکس فریم لس

لایت باکس‌های فریم‌لس یا پارچه‌ای، از محبوب‌ترین تابلوهای تبلیغاتی هستند که در آن‌ها از پارچه‌ای خاص برای چاپ استفاده می‌شود. لبه‌های این پارچه با نوارهای پلاستیکی دوخته شده تا به راحتی روی قاب آلومینیومی نصب شود. وزن کم و امکان تعویض آسان طرح، از مزایای این نوع تابلوهاست. لایت ‌باکس‌ های فریم‌لس در دو نوع یک‌طرفه و دوطرفه تولید می‌شوند.

لایت‌باکس لایت‌پد نیز نوعی تابلو تبلیغاتی مدرن است که از یک قاب آلومینیومی و روکشی از جنس پلکسی‌گلاس تشکیل شده است. این تابلوها سبک، مقاوم و مناسب برای استفاده در محیط‌های داخلی و خارجی هستند. تعویض طرح در این تابلوها معمولاً با استفاده از چسب‌های مخصوص یا سیستم‌های مغناطیسی انجام می‌شود.

محتوای درون لایت باکس های لایت پد با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی طراحی شده و با استفاده از دستگاه های مخصوص بر روی ورقه های نازک پلکسی گلاس چاپ می شوند. نورپردازی این نوع لایت باکس نیز همانند بسیاری از لایت باکس های امروزی توسط لامپ های SMD خطی صورت می گیرد. موارد استفاده از لایت پدها بسیار گسترده است:

  • استفاده به عنوان تابلوهای راهنما در مکان های تاریخی و فرهنگی
  • استفاده به عنوان تابلویی جهت معرفی محصولات و خدمات
  • قابل استفاده در اماکن عمومی مانند نمایشگاه ها، کتابخانه ها و مراکز علمی، فرهنگی و هنری
  • کاربرد به عنوان تابلو اعلانات در سالن ها و باشگاه های ورزشی
  • استفاده در معابر و خیابان ها
  • قابل استفاده به عنوان تابلوهای تبلیغاتی در مراکز فروشگاهی، خدماتی، رفاهی و…

لایت باکس گلس لایت

لایت باکس تبلیغاتی گلس لایت

لایت باکس های گلس لایت که با نام تابلوهای لیزری نیز شناخته می شوند، از جدیدترین انواع تابلوهای تبلیغاتی بوده که ضخامت فوق العاده باریکی داشته و دارای یک صفحه شیشه ای و شفاف از جنس گلسی پلاس هستند. این لایت باکس ها قابلیت نمایش حروف، لوگو، طرح و… را دارند.

امروزه از لایت باکس های گلس لایت برای معرفی محصولات و بیان تارگت های تبلیغاتی در فروشگاه های زنجیره ای، تبلیغات در مکان های عمومی؛ مانند ایستگاه های مترو، اتوبوس و… استفاده می شود. این تابلوهای جلوه ای مدرن و جذاب دارند و نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کنند.

جمع بندی

تابلوهای تبلیغاتی امروزی دچار تحولات بسیار چشمگیری شده اند و ویژگی های بسیار زیادی از جمله قابلیت نورپردازی های ویژه به آن افزوده شده است. لایت باکس های امروزی فوق العاده سبک و مقاوم هستند و امکان استفاده در فضای باز را دارند. از جمله پرکاربردترین لایت باکس های تبلیغاتی می توان به انواع کریستالی، اسنپ فریم، فریم لس، لایت پد و… اشاره کرد.

اگر نمی دانید که باید کدام نوع لایت باکس را برای تبلیغ محصول یا خدمت خود انتخاب کنید، همین الان با کارشناسان ایران لایت باکس تماس بگیرید. همکاران ما در بخش پشتیبانی تمامی اطلاعات مورد نیاز در خصوص انواع لایت باکس را به شما ارائه می دهند تا بتوانید لایت باکسی در ابعاد، طرح و متناسب با بودجه خود خریداری نمایید.

Seo